نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی 1400/10/08 19:53:34

نویسندگان : کریم اسگندری لیلا بیگلو
زبان : فارسی سال انتشار : 1401 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی

بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانکهای دولتی) 1399/07/16 15:08:19

نویسندگان : کریم اسگندری مجتبی رمضانی سمانه گلی
زبان : فارسی سال انتشار : 1397 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی

طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی 1399/07/16 14:56:00

نویسندگان : لیلا بیگلو کریم اسگندری
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی

بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی 1398/01/03 21:11:06

نویسندگان : مرجان دانشیان شهناز نایب زاده محمود معین الدین اکرم اقبالی
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی شماره 32 – پاییز 1395

محیط فیزیکی و ارتباطات غیرکلامی و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده 1396/09/11 12:45:11

نویسندگان : حسام تیموری اطهر امیر خانلری
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : دوین کنفرانس مدیریت بازاریابی

جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی در بازار جوانان - مورد مطالعه بانک اقتصاد نوین 1395/11/30 19:45:16

نویسندگان : ابوالفضل تاج زاده سپیده نیساری تبریزی
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی

بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان 1394/08/23 13:07:58

نویسندگان : احسان نامدار جویمی محمد تابان
زبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : مدیریت بازاریابی

بررسی نقش بازاریابی رابطه مند،بازاریابی حسی و حمایتی در وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن 1394/08/03 22:32:39

نویسندگان : اکبر شیدائی حبشی علیرضا فضل زاده محمد فاریابی
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی

درگیری ذهنی مصرف‌کننده و تصمیم‌گیری خرید (مطالعه موردی: تلفن همراه) 1394/05/23 23:23:55

نویسندگان : امید مهدیه نشاط چوبتراش
زبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مدیریت بازاریابی

تکنیکهای اجرایی تبلیغات اینترنتی 1394/05/17 15:33:51

نویسندگان : ابوالقاسم ابراهیمی ابوالفضل معصوم‌زاده زواره
زبان : فارسی سال انتشار : 1387 محل پذیرش : مدیریت بازاریابی و تبلیغات

بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده بر رفتار خرید در فروشگاه های زنجیره ای 1394/02/30 20:41:06

نویسندگان : منصور صمدی حسین فارسی زاده محمد نورانی
زبان : فارسی سال انتشار : 1388 محل پذیرش : مدیریت بازاریابی

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز 1393/12/20 14:50:47

نویسندگان : امین محمدی آلمانی مجید قنبری نژاد اسفقن سری امیر پورناصرانی
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار

تأثیراستراتژی بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان 1393/12/20 14:48:28

نویسندگان : امین محمدی آلمانی امیر پورناصرانی مجید قنبری نژاد اسفقن سری
زبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار

ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی 1393/11/30 13:54:13

نویسندگان : حميد شفيع زاده Iman Seyedi ایمان قاسمی
زبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : مجله علمی پژوهشی مدیریت بازاریابی