طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی 1400/10/08 19:53:34
نویسندگان : کریم اسگندری لیلا بیگلوزبان : فارسی سال انتشار : 1401 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی
بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانکهای دولتی) 1399/07/16 15:08:19
نویسندگان : کریم اسگندری مجتبی رمضانی سمانه گلیزبان : فارسی سال انتشار : 1397 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی
طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی 1399/07/16 14:56:00
نویسندگان : لیلا بیگلو کریم اسگندریزبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی
تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازیهای استان تهران) 1398/08/28 08:18:10
نویسندگان : علی برخورداری دکتر غلامرضا کوزه گر دکتر الهام فرید چهرزبان : فارسی سال انتشار : 1397 محل پذیرش : مدیریت بازاریابی
بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی 1398/01/03 21:11:06
نویسندگان : مرجان دانشیان شهناز نایب زاده محمود معین الدین اکرم اقبالیزبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی شماره 32 – پاییز 1395
بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی ( مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک ) 1397/11/25 03:00:06
نویسندگان : محمد امین جمشیدیانزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک رفاه در شهر اراک) 1397/11/25 02:53:17
نویسندگان : سهیل سرمد سعیدی محمد امین جمشیدیانزبان : فارسی سال انتشار : __92 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی
محیط فیزیکی و ارتباطات غیرکلامی و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده 1396/09/11 12:45:11
نویسندگان : حسام تیموری اطهر امیر خانلریزبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : دوین کنفرانس مدیریت بازاریابی
جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی در بازار جوانان - مورد مطالعه بانک اقتصاد نوین 1395/11/30 19:45:16
نویسندگان : ابوالفضل تاج زاده سپیده نیساری تبریزیزبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی
بررسي تأثير بازارگرايي بر موفقیت محصول جديد با توجه به نقش میانجی متغیرهای سرمايه فكري و قابليت يادگيري سازماني 1395/03/11 12:56:28
نویسندگان : محبوبه زارع زاده محمد میرمحمدی صدرآبادیزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی
بررسی ارتباطات دهان به دهان در خرید گوشیGLX G5 از نمایندگی های مربوطه در سطح شهر اصفهان 1394/08/23 13:07:58
نویسندگان : احسان نامدار جویمی محمد تابانزبان : فارسی سال انتشار : 1394 محل پذیرش : مدیریت بازاریابی
بررسی نقش بازاریابی رابطه مند،بازاریابی حسی و حمایتی در وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن 1394/08/03 22:32:39
نویسندگان : اکبر شیدائی حبشی علیرضا فضل زاده محمد فاریابیزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مجله مدیریت بازاریابی
تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر) 1394/05/28 08:34:18
نویسندگان : مریم خالقی بایگی احد بنار امین حبیبی رادزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مدیریت بازاریابی
درگیری ذهنی مصرفکننده و تصمیمگیری خرید (مطالعه موردی: تلفن همراه) 1394/05/23 23:23:55
نویسندگان : امید مهدیه نشاط چوبتراشزبان : فارسی سال انتشار : 1393 محل پذیرش : مدیریت بازاریابی
تکنیکهای اجرایی تبلیغات اینترنتی 1394/05/17 15:33:51
نویسندگان : ابوالقاسم ابراهیمی ابوالفضل معصومزاده زوارهزبان : فارسی سال انتشار : 1387 محل پذیرش : مدیریت بازاریابی و تبلیغات
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده بر رفتار خرید در فروشگاه های زنجیره ای 1394/02/30 20:41:06
نویسندگان : منصور صمدی حسین فارسی زاده محمد نورانیزبان : فارسی سال انتشار : 1388 محل پذیرش : مدیریت بازاریابی
بررسی ارتباط بین بازاریابی اثربخش و هوشمندي رقابتي در باشگاه های ورزشی استان البرز 1394/02/01 12:03:40
نویسندگان : کریم زهره وندیان فرید محمدزاده دکتر اسفندیار خسروي زادهزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : پژوهشنامه مدیریت بازاریابی
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز 1393/12/20 14:50:47
نویسندگان : امین محمدی آلمانی مجید قنبری نژاد اسفقن سری امیر پورناصرانیزبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار
تأثیراستراتژی بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان 1393/12/20 14:48:28
نویسندگان : امین محمدی آلمانی امیر پورناصرانی مجید قنبری نژاد اسفقن سریزبان : فارسی سال انتشار : 1391 محل پذیرش : همایش مدیریت بازاریابی و رویکردهای نوین در بازار
ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی 1393/11/30 13:54:13
نویسندگان : حميد شفيع زاده Iman Seyedi ایمان قاسمیزبان : فارسی سال انتشار : 1392 محل پذیرش : مجله علمی پژوهشی مدیریت بازاریابی
دسته بندی مقالات
- 9097 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
- 3342 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- 4083 پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
- 5668 پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- 1095 پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
- 13501 مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- 1303 چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
- 1149 سایر
- 36 پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
- 87 پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4